.

Δεκεμβρίου 17, 2011

Christmas nightmare!

CHRISTMAS EXPECTATIONS:





CHRISTMAS REALITY:




Σε μεγάλο βαθμό έτσι δουλεύουν τα Χριστούγεννα όλων μας.
Όταν τα σκέφτεσαι τον Νοέμβριο είναι η πιο ωραία εποχή του χρόνου.
Κάθε φορά πιστεύεις ότι θα βρεις τα τέλεια πακεταρισμένα δώρα κάτω από το δέντρο
και ότι κάθε μέρα θα είναι τέλεια 
και θα είσαι χαλαρός και δεν θα κάνεις τίποτα
και θα χιονίζει κιόλας.
Βέβαια αν δεν κάνεις τίποτα έτσι κι αλλιώς στην ζωή σου,
το να μην κάνεις τίποτα τα Χριστούγεννα δεν είναι και πολύ διαφορετικό,
απλά είναι και όλοι οι άλλοι σπίτι και σου σπάνε τα νεύρα.

Και επίσης κάθε χρόνο σε αυτή την παραφιλολογία γύρω από τα Χριστούγεννα,
εντάσσονται και οι προσδοκίες σου για την παραμονή των Χριστουγέννων και της πρωτοχρονιάς.
Το τέλειο πάρτη,
το τέλειο ντύσιμο, 
το τέλειο αγόρι απέναντι,
το τέλειο φιλί κάτω από το γκέι στην αλλαγή
και άλλες τέτοιες ουτοπίες για τις οποίες κατηγορώ αποκλειστικά και μόνο την Julia Roberts.
Στα 18 μου χρόνια πάνω σε αυτόν τον πλανήτη,
ποτέ μα ποτέ δεν έχει γίνει πραγματικότητα αυτή η εικόνα ούτε εν μέρει.
Τίποτα.
Ο εορτασμός των δυο αυτών ημερών έχει το αποτέλεσμα κάθε γεγονότος που περιμένεις
πολύ και με μεγάλες προσδοκίες:
απογοήτευση! 
Απλά βαριέμαι θανάσιμα.
Δεν μεθύω γιατί δεν είναι ωραίο να σε βρει ο καινούργιος χρόνος τύφλα.
Δεν χορεύω γιατί βασικά δεν χορεύω. 
Δεν μιλάω, γιατί όλοι γύρω μου έχουν ανάψει τα ραντάρ για να βρουν το χριστουγεννιάτικο ερωτευμενάκι τους
 και οι τυχεροί που είναι ζευγαρωμένοι χαίρονται το ταίρι τους.
Σαν να βγαίνεις Σάββατο είναι βασικά, αλλά ίσως και να βαριέμαι λίγο περισσότερο.

Πέρα από αυτό,
ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΥΝΕΣΑΙ ΚΑΛΑ!
Μην μου πεις και ποιος το λέει αυτό!
Εγώ το λέω αυτό!!
Βγάλε τα χαϊμαλιά και τα άσχημα αθλητικά σου και τις αρβύλες και τις φόρμες και τα φούτερ  και SUIT UP για μια μέρα τον χρόνο!!!!
Είναι πολύ άσχημο αυτό που βιώνω, ντύνομαι στολίζομαι,
ντραγκ κουιν κανονικά, γυαλιστερά όλα, 
έτσι να γουστάρω και μου σκάνε οι άλλες με το αθλητικό και την ζακέτα αντιντας γιατί
" Εντάξει ρε χαλάρωσε, άλλη μια μέρα είναι".
ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ! 
Δεν το δέχομαι!
Δεν θα τα ισοπεδώσουμε όλα! 
Δεν είναι άλλη μια μέρα!
Είναι Η μέρα στην οποία θα βάλεις κόκκινο βρακί έτσι για το καλό!!!!
Και θα βάλεις και το απαίσιο φουστάνι που είναι μονό πούλια!
Και θα βάλεις και τακούνια!!!
Και μην σου πω θα κάνεις και μανικιούρ!!
Δεν νομίζω ότι φαίνεται κανείς πιο κουλ και στ' αρχίδια του αν είναι ίδιος ακόμα και αυτή την μέρα! Εμένα μου φαίνονται χαζοί και με εκνευρίζουν.
Τις γιορτές πρέπει να είσαι όσο πιο όμορφος γίνεται! 
Εγώ έτσι νομίζω!
Και όταν ιδρύσω κράτος, αυτό θα είναι νόμος.

Και μετά είναι και το χειρότερο απ' όλα:
όταν προσπαθείς να βρεις τι στο διάολο θα κανείς την παραμονή!
ΠΩΠΩΠΩΩΩ ΤΟ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΑΥΤΟ!!
Μέχρι πέντε λεπτά πριν βγω δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω! 
Για μένα το ιδανικό για τέτοιες περιστάσεις είναι ένα πάρτη,
γιατί είναι πιο χουχουλιάρικο, 
έχεις όλους σου τους φίλους, 
δεν είσαι πάλι σε μαγαζί όπως κάθε άλλη μέρα, 
δεν έχεις ανάγκη μετρό,
γιατί (ιδανικά πάλι) θα είναι σε κάποια περιοχή σε ακτίνα λεωφορείου ή φτηνού ταξί από το σπίτι σου.
Αλλά όχι, όχι, όχι! 
Ποτέ δεν υπάρχει ένα τέτοιο πάρτυ, που να μαζέψει πολύ κόσμο,
ή ένα τέτοιο για το οποίο να έχω ακούσει τουλάχιστον.
Ούτε καν σε μαγαζί δεν βρίσκεις καλό πάρτυ! 
Όλο τον χρόνο ξερόυν να σε πρήζουν με τα "ιβεντς" στο φεισμπουκ,
αλλά όταν το χρειάζεσαι, τίποτα!
Και βασικά καταλήγω ντυμένη και φτιαγμένη να τριγυρνάω με το αμάξι στους δρόμους της Αθήνας! Ααααχ Χριστούγεννα, εποχή αγάπης και συντροφικότητας my ass!

Έχοντας κατά νου όλα τα παραπάνω λοιπόν, 
εφέτος θέλω να περάσω πολύ πολύ ωραία τις γιορτές μου!
Και να πάω σε ωραία πάρτυ και να ντυθούν όλοι γυαλιστερά
και να έχω λεφτά να πάρω σε όλους δώρα!
Γιατί παρά όσα λέω, ΤΑ Λ-Α-Τ-Ρ-Ε-Υ-Ω  τα Χριστούγεννα!!!
Μου αρέσουν σαν εικόνα και μόνο,
επειδή όλα είναι στολισμένα και όμορφα.
Λίγο πιο πολύ κρύο να είχε και θα ήμουν θαυμάσια!


Εύχομαι σε όλους ΜΕΡΙ ΚΡΙΣΤΜΑΣ ΕΝΤ Ε ΧΑΠΙ ΝΙΟΥ ΓΙΑΡ!

Και το new year's resolution μου θα είναι να μην γκρινιάζω τόσο!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: