.

Μαΐου 25, 2013

5 ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ!

Από όσα έχετε διαβάσει από εμένα μέχρι σήμερα,
πιστεύω πως είναι πλέον προφανές ότι κατάγομαι από μια ανώτερη ,διανοητικά, φυλή ανθρώπων, γεγονός που:
1) Με ανεβάζει αυτόματα στην αφρόκρεμα
2) Καταδικάζει την αδικία του σύγχρονου κόσμου που με κρατάει φυλακισμένη στα κατώτερα στρώματα  ζωής και στην χειρότερη χώρα του πλανήτη
3) Αποδεικνύει γιατί είμαι προφανέστατα καλύτερη από διάφορους ανθρώπους στις δουλείες που κάνουν και για τις οποίες είναι διάσημοι.


Ενδεικτικά  αναφέρω πέντε δουλειές στις οποίες θα ήμουν κλάσεις ανώτερη από τους μπαγλαμάδες που τις κάνουν τώρα!



1) Στην δουλειά της Μέρκελ
aka Στο να είσαι η πιο μισητή γυναίκα στον πλανήτη Γη.

Άκου να δεις Ανγκελα χρυσό μου, 
αν είναι να σε βρίζει πατόκορφα το 95% της ανθρωπότητας,
 τουλάχιστον δως' του έναν καλό λόγο να το κάνει, εκτός από το να παίζεις με τα λεφτά και τις ζωές του.
Εδώ δεν ειμαστε monopoly , γλύκα!
Κάνεις εμάς, την υπόλοιπη λεγεώνα των υπερκακών, να φαινόμαστε πολύ κακοί, ενώ εσύ είσαι περισσότερο.
Μην μειώνεις τον εαυτό σου Ανγκελάκι μου. 
Γιατί θα με αναγκάσεις να σου πάρω την δουλειά, του καγκελάριου ( μεχρι και ο τίτλος έχει μέσα το όνομα σου, προσπάθησε λίγο πιο πολύ) και να αρχίσω να εκμεταλεύομαι την επιρροή του λόγου μου. 
Να μου πεις εσύ μετά αν θα κυκλοφορούσε άνθρωπος της δικιάς μου άριας φυλής
με πέδιλο και κάλτσα!
 Επίσης θα απαγόρευα στον γυναικείο πληθυσμό να φοράει το άρωμα μου, για να είμαι μοναδική και θα καταργούσα την μεταγλώττιση στα ελληνικά ,ξενόφερτων σειρών με απελπιστικά εκνευριστικές φωνές.
 Ακόμα θα ανάγκαζα όποιον ήθελα να με παντρευτεί και θα έβαζα τους προσωπικούς μου ερευνητές να φτιάξουν μηχάνημα απορρόφησης του ήχου του μωρουδιακού κλάματος (Το Ουρσουλα 2000!). 

Τέλος στις δημόσιες ομιλίες μου, θα αποκαλούσα το ακροατήριο "minions" γιατί θέλω να το κάνω από τότε που είδα το Despicable me και δεν έχει παρουσιαστεί ευκαιρία.




2)Στην "δουλεια" της Κατερινας Καινουργιου στο Δεστε τους.
Μην φοβάστε δεν δαγκώνει
Αυτή την στιγμή έχει την πιο αξιοζήλευτη δουλειά στην Ελλάδα.
Πληρώνεται για να κράζει τους κακοντυμένους σελεμπριτιζ της χώρας!!
Έχω μερικές ενστάσεις που από μόνες τους καταδεικνύουν την ανικανότητα της να διατελεί αυτό το θεάρεστο έργο.
Πρώτον για να μιλάς για κακόγουστο ντύσιμο πρέπει τουλάχιστον να μην είσαι ο ίδιος κακόγουστος.
Δεύτερον για να μιλάς για κακές τρέσες πρέπει  τουλάχιστον να μην φοράς κακές τρέσες.
Τρίτον για να μιλάς για υπερβολικό βάψιμο πρέπει τουλάχιστον να μην μοιάζεις με την μάσκα.
Επιπλέον, ενώ μπορεί κανονικά και με το νόμο να είναι κακιά απέναντι σε όλους αυτούς που σχολιάζουν, αντί να αδράξει την ευκαιρία, κάθεται και κάνει την ωραία και κοιτάει την μούρη της στο μόνιτορ!!!
Θα ήμουν πραγματικά αξιολάτρευτη σε αυτή την καρέκλα.
#firekainourgiouhirebomba





3)Στην δουλειά της Anna Wintour
(Αρχισυντάκτρια της Αμερικάνικης Vogue)


Σε επίπεδα κακίας δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω πολλά για να την βελτιώσω.
 Είναι  ένα σιγουράκι 9.9 στην κλίμακα Χίτλερ.
Το μόνο που θα ήθελα όμως θα ήταν, όταν αποφάσιζα τι θα έβαζαν οοοοολοι στο  Met Ball,( ετήσιος χορός στον οποίο είναι καλεσμένοι όλοι οι famous για να γιορτάσουν το άνοιγμα του εκθέματος που σχετίζεται με την μόδα στο Metropolitan museum και η Ανούλα αποφασίζει με τι θα ήθελε να δει όλους που παρευρίσκονται)  θα τους έκανα όλους να βάλουν ποοοολυ άσχημα ρούχα και μετά θα τους έθαβα και μετά θα ήμουν η πιο καλοντυμένη του πάρτι!!!!
ΜΟΥΑΧΑΧΑ!!


4) Στην δουλειά του ενδυματολόγου όλων των σειρών του Alpha.
Π.χ. Κόκκινος κύκλος, δέκατη εντολή, αστυνόμος Μπέκας και άλλα διαμάντια της ελληνικής τηλεόρασης.



Εγώ γενικά δεν ήμουν ποτέ φαν αυτών των σειρών αλλά καθώς μεγάλωνα , ανακάλυψα πως όλοι τις παρακολουθούν και έχουν δει και όλα τα επεισόδια σε βαθμό που τα ξέρουν απ έξω.
Βρήκα λοιπόν και εγώ την ευκαιρία να τις παρακολουθήσω τώρα,
στο πικ της τηλεθέασης τους,
στις 3 η ώρα το πρωί,
 στην 8097262η επανάληψη τους.
Και ένα πράγμα έχω στο μυαλό μου μετά από το τελευταίο επεισόδιο που παρακολούθησα: ( στο οποίο ένας τύπος έβαζε τις γκόμενες του μέσα σε φέρετρα για να της πηδήσει!!) , ποια κοπέλα 18 χρονών νιώθει τόσο χαρούμενη που θα πάει σε ραντεβού με το αγόρι της κρατώντας ενα ψάθινο τσαντάκι  με ξύλινο χερούλι και ένα τεράστιο πορτοκαλί λουλούδι πάνω, σε συνδυασμό με ένα (θεός φυλάξοι) πορτοκαλί σατέν μίντι φόρεμα!!?
Επίσης εκτός από την προφανέστατη έλλειψη τόπου, χρόνου και γενικά λογικής, αυτός/η ο/η ενδυματολόγος διακρίνεται και από την μεγάλη αγάπη για την γυναικεία ρώγα!
Δεν διανοείται επεισόδιο από το οποίο να απουσιάζει ένα γκρο πλαν στις ρώγες της πρωταγωνίστριας που σχεδόν καταβροχθίζουν τα πενιχρά μπλουζάκια της,
 μέσα από τα οποία ΦΥΣΙΚΆ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΡΆΕΙ σουτιέν!
Παλιοανώμαλος, μπανιστιρτζής ο στυλίστας σου λέει!
Και δυστυχώς νομίζω ότι όχι μόνο δεν τον απέλυσαν άλλα τον προσέλαβαν τώρα να συνεχίσει το έργο του και στις Οικογενειακές ιστορίες!!!
Ας βάλει ο Θεός το χέρι του!



5) Στην δουλειά του Prof. Snape απο το Harry Potter.



Και γιατί;;
Γιατί προφανώς κάτι έκανε λάθος τόσα χρόνια και δεν έπαιρνε την θέση του Defence Against the Dark Arts Professor.
Τι  πεθαίνανε ο ένας μετά τον άλλο σαν τα σπουργίτια,
όλοι οι προκάτοχοι της θέσης αυτής,
τι βάζανε καλικάτζαρους στα μπουντρούμια,
τι μεταμφιεζόντουσαν με πολυχημικό φίλτρο
 αντί να πάρουν τον Snape που καθόταν εκεί πέρα και δεν είχε δουλειά να κάνει ,
προσλαμβάνανε καινούργιους αρκουδιάρηδες.
Μέχρι και η Umbridge την πήρε την δουλειά πριν από τον Snape!!
Εγώ στην θέση του θα είχα πάει με πυγμή  στον Dumbledore και θα του ψυθίριζα:
"Άκου να δεις Albus, έχω που σε βοηθάω πολλά χρόνια με αυτό το μαλακιστήρι που μου φόρτωσες!
Ξέρεις πόσο σε εκτιμώ σαν άνθρωπο και σαν μάγο αλλά αν δεν θες να τα ξεράσω όλα στον Voldemort πρέπει να μου δώσεις και μένα κάτι...!!
Έχω παρατηρήσει ότι αντιμετωπίζεις προβλήματα με το Defence Against The Dark Arts Department..
Να βοηθήσω θέλω!
It's a win win situation!"
* wink wink*
Και ούτε γάτα ούτε ζημιά!!
Και θα μάθαινε και κάτι στους μαθητές ,
είχε βάλει όλους τους καραγκιόζηδες να διδάσκουν!!
ΧΑ!
 Κααααταλαβες φίλε μου?