.

Σεπτεμβρίου 18, 2013

5 Λογοι που δεν θέλω πια να κατάγομαι απο την Ελλάδα.

Χαίρετεεεε!
Τι κάνετε;
Όλα καλά ελπίζω.
Δυσκολάκι , αλλα όχι φίλες και φίλοι !
Δεν θα σταματήσω να ελπίζω!
Μια μέρα θα σας ρωτήσω και οι φωνές σας, που τις ακούω στο κεφάλι μου, θα μου πούν:
"ΝΑΙ ΜΠΟΜΠΑ ΜΑΣ, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ".

Until then, ας φτύσουμε όλοι μαζί λίγη χολή, γιατι σε λίγο θα μου βγεί απο τα αυτιά.
Έχω καιρό να βρίσω κάτι, βλέπετε.
Ήμουν πολύ καλή τον τελευταίο καιρό.
Έτρωγα όλο μου το φαϊ (δεν νομίζω οτι αμφέβαλλε κανείς για αυτό).
Έκανα τα μαθήματα μου (NOT. Προσπάθησα. Αλήθεια! Αλλά έχει ωραίο καιρό έξω και δεν μπόρω να διαβάσω άλλες μαλακίες).
Έχω εξεταστική σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε.
Αααχ εξεταστική.
Αυτό το θλιβερό διβδόμαδο που απεχθάνομαι πιο πολύ και απο την Καγιά.
Πιο πολύ και απο τον άνιθο στο φαγητό.
Πιο πολύ και απο το να σου πέφτει η καλύτερη μπουκιά στο πάτωμα.
Πιο πολύ και απο την Κοκκίνου.
Φαντάσου!
Δεν μισώ πολλά πράγματα πιο πολύ απο την Κοκκίνου.

Ωραία. Τώρα που τα 'πα και ξαλάφρωσα ας περάσουμε στο παρασύνθημα.
Shall we?
We shall.

5 Λόγοι που αν με ρωτήσει τουρίστας για οδηγίες στο κέντρο, κάνω την κινέζα.
Κυριολεκτικά.
Κάνω και εγώ τον τουρίστα και λέω με αθώο βλέμμα.
"Sorry I don't know, I'm not from Greece".
Aka 5 λόγοι που με κάνουν να μην θέλω να έχω Ελληνική εθνικότητα.


1.Το πρόγραμμα του Ant-1 αυτή την περίοδο. 


Ας τα πάρουμε απο την αρχή. 
Το οτι ο Ant-1 κονταροχτυπιέται με τον Αλφα για τον τίτλο του πιο αντιπαθητικού καναλιού 
λίγο πολύ όλοι το έχουμε καταλάβει.

Επίσης οτι δεν έχουν λεφτά ούτε για χαρτί τουαλέτας, μπορώ να το δεχτώ.
Αλλά όχι φιλαράκι μου! 
Δεν είναι πρόγραμμα αυτό.
Την εποχή των Kardashians, τουTop Chef 10665 και της Honey BooBoo 
δεν μπορείς να απαιτείς απο τον Έλληνα αργόσχολο να παρακολουθήσει στα καπάκια Άκρως Οικογενειακόν (103 επανάληψη) , TV Quiz ( αν το κάνει ακόμα ο Ρένος Χαραλαμπίδης είναι και αυτό επανάληψη, δεν παίζει να μην έχει αυτοκτονήσει), Κωσταντίνου και Ελένης ( φοβάμαι και να σκεφτώ σε ποιά επανάληψη βρισκόμαστε) και Καφέ της Χαράς ( την έσχατη λύση και του πιο καμμένου που βλέπει τηλεόραση στις 4 το ξημέρωμα , εκεί που έχει υπότιτλους και ο Πόποτας αλλα λέει και άλλα του γράφουν) και όλο αυτό το παρατράγουδο ψυχαγωγίας να το αποτελειώνεις με KARADAYI!!! 
ΕΛΕΟΣ! (Συγγνώμη σε όσους απεχθάνονται όσο εγώ αυτή την λέξη) 
Αλλά στ'αλήθεια ζητάω λίγο έλεος.


Προσπερνάμε αυτή την απελπισία
και μετά απο ενα διάλειμμα ειδήσεων συνεχίζουν αμείλικτοι.

ΛΙΤΣΑ.com.
Καταρχήν ποιός σκέφτηκε τον τίτλο.
Να απολυθεί αμέσως.
Πέρα απο αυτό ,
Επιτέλους, αγαπητοί σεναριογράφοι δεν είναι ανάγκη σε όλες τις σειρές ο πρωταγωνιστής να έχει έναν παράξενο/χαζό φίλο για να γελάμε. 
Αλήθεια σας το λέω. ΦΤΑΝΕΙ! 
Αυτή η κοπέλα που παίζει την "παράξενη γκοθού" μου προκαλεί θλίψη.


Έλα τώρααα!!

Εντάξει, μετά έχει Εγκλήματα.
Μη χαίρεστε όμως. 
Ειναι η ηρεμία πριν την καταιγίδα.

Μετα τις ειδήσεις των 8 έρχεται το τέλος.
Γιάννης ο Όμορφος!!!
Ο Σερβετάς σταμάτησε να είναι αστείος κάπου στα μέσα του Α.Μ.Α.Ν.
Αυτο το πράγμα, που μοιάζει σαν να ξέρασαν τα σκερτσάκια (που είναι ήδη απαράδεκτα)
δεν έπρεπε να προβληθεί την πρώτη φορά, καλά καλά!
Και το βάζουν σε επανάληψη!!!
Και μετά τι ακολουθεί;;;

Χτυποκάρδια στο SEFERLY hills!
Μην μου παίρνετε την πιστόλα απο το χέρι!
Δεν την θέλω την ζωή!!
Και να σκεφτείς φίλε μου οτι το Δελφηνάριο είναι πάντα γεμάτο!
Κόσμος και ντουνιάς απο κάτω!
Να δεί τον Σέφερλη.


Ε άντε στο Διάολο.
Τα θέλαμε και τα πάθαμε!



2.Αυτό.


Ας την πυροβολήσει κάποιος.

Και λίγο χειρότερα απο το ίδιο το βίντεο, 
είναι όπως όλοι περιμέναμε:
 τα σχόλια.

Μια εκλεκτή συλλογή απαντήσεων, γραμμένων σε μια γλώσσα που μοιάζει με αγγλικά , παραθέτω παρακάτω:

ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ !!!! And by the way ... Ancient Greeks, cause I saw many comments, are our father's ... we came from them. YOU ... that you speak about Ancient Greeks, did you brush your teeth first ... ????


you are saying that all that greek historians in the doc. are dumbs
anyway fustanella is classic albanian
ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ!!!
Πετάχτηκε και ο κανίβαλος να πεί την μαλακία του!
Πιθανότατα θα το είπε cause he saw many comments!
Αλλα τι να πώ και γώ; 
Did I brush my teeth first??


Αφήκετε με σας λέω! 
Δεν θέλω να ζώ σας λέω!!



3. Τα σχόλια κάτω απο τα βίντεο του JEREMY.



Εγώ η Δάφνη Μπόμπα , έχουσα σώας τας φρένας, ζητώ υπεθύνως όπως όταν και εάν φτάσω σε κωματώδη κατάσταση και τίθεται το ζήτημα της αποσύνδεσής μου απο τα μηχανήματα που με κρατούν ζωντανή, να επισκεφθεί ο θεράπων ιατρός μου την σελίδα του Jeremy. Εάν το πιο πρόσφατο σχόλιο, συνεχίζει να τον αποκαλεί, αστείο, με οποιονδήποτε τρόπο, μην διστάσετε, βγάλτε με απο την πρίζα. Είμαι σίγουρη πως εάν μπορούσα , θα σας το ζητούσα και εκείνη την στιγμή.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Ορέστη , Ανδαλουσία(τα παιδιά μου), Πάμπλουτε σύζυγέ μου Όλιβερ,
μην κλάψετε!
Πάρτε την ευχή μου,
και στείλτε αυτόν τον πίθηκο απο εκεί που ήρθε!
Φιλιά, Η Μανούλα.


4. Τα νευρα που μου προκαλει η ανοργανωσια.

Θα σας πω μια ιστορία ,φίλοι.
Τις προάλλες, ημέρα Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου του σωτήριου έτους 2013, έδινα δύο μαθήματα στην κωλοσχολή.
Ένα στις 9 το πρωΐ και ένα στις 3.
Έχοντας πάρει απόφαση οτι θα πρέπει να πάρω πτυχίο τελικά, καθότι τα σχέδια μου να γίνω μοντέλο δεν ευδοκίμησαν, μετά την ανακάλυψη οτι τελικά μου αρέσει η μαγιονέζα, αποφάσισα να κάνω την υπέρβαση και να τα δώσω αμφότερα.
Γενικά, θα ήθελα να έχετε κατα νού οτι και μόνο το οτι σηκώθηκα στις 7:30 ΤΟ ΧΑΡΑΜΑ , είναι μια τεράστια αυτοθυσία και θα έπρεπε να περάσω το μάθημα έτσι κι αλλιώς. 
Πάω που λέτε μέσα στην βρώμα και την δυσωδία του πρωϊνού μετρό.
Μυρίζω τις μασχάλες του μισού λεκανοπεδίου, καθότι δεν είμαι και κάνα ντερέκι ,βλέπετε, γεγονός που μου εξασφαλίζει μια θέση θαλπωρής ακριβώς κάτω απο την μέση μασχάλη.
Φτάνω και δίνω το πρώτο μάθημα. 
Γυρνάω σπίτι.
'Ημουν σπίτι ακριβώς στις 11:30 , γεγονός που μου εξασφάλιζε 4:30 ώρες (ίσως και οχι, δεν ξέρω μαθηματικά) προτού ξαναφύγω για να κατέβω κέντρο.
Παίρνω την σιέστα μου, για να κρατηθώ στο πικ της απόδοσής μου και ξεκινάω, ώρα 2:15 ακριβώς με αυτοκίνητο , να πάω στο Μετρό Αγία Παρασκευή με τελικό στόχο το Μετρό Πανεπιστήμιο.
Μπαίνω στο μετρό.
Πρώτο χτύπημα :το μετρό στο Σύνταγμα, κλειστό.
Σημειωτέον οτι αυτό δεν ήταν προγραμματισμένο και το μετρό παρέμεινε κλειστό ίσα-ίσα απο την ώρα που πήγα μέχρι την ώρα που γύρισα.
Αύτο αγγίζει το ζήτημα της γκαντεμιάς μου, που δεν θα ανοίξω εδώ.
Κάτι που σημαίνει οτι δεν μπορώ να κατέβω για να αλλάξω γραμμή και να πάω Πανεπιστήμιο.
Κατεβαίνω Μοναστηράκι και ξεκινάω να πάω περπατώντας ως την Ιπποκράτους.
Αρχίζει να ψιχαλίζει.
Το προσπερνάω.
Φτάνω στην Πανεπιστημίου και έχει πορεία.
Περνάω μέσα απο την πορεία.
Φτάνω τελικά στην σχολή στις 3:30 ανεβαίνω πανω, ένα ράκος, βρεγμένη και κουρασμένη και ίσως λίγο ιδρωμένη, βρίσκω τον καθηγητή, βάζω το γλυκό μου ύφος (μπλιαχ)  και του λέω "να μπώ;;".

ΚΑΙ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ;;;
"Που να μπείς; 
Τελείωσε η εξέταση!"
Παθαίνω ενα μικρό σόκ.
Συνεχίζω ακάθεκτη νομίζοντας οτι μου κάνει πλάκα.
( Η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν και σίγουρη οτι ήταν ο καθηγητής, δεν είχα πάει ποτέ στο μάθημα)
Μου ξαναλέει θρασύτατα :
" Δεν αστειεύομαι , τελείωσε η εξέταση"
Εκεί η φωνή μου ανεβαίνει αυτόματα δυο οκτάβες, κάτι μεταξύ υπέρηχου και τσιρίδας,
 και του λέω :
"Μα είχε απεργία!!"

" Το μετρό δεν είχε."

"Ο κώλος σου δεν είχε! "
Μου ήρθε να του πώ του μαλάκα που θα μου πεί ποιός είχε απεργία!
 Εγώ θα σου πώ ποιός είχε απεργία, που έχω φάει όση μπίχλα δεν έχεις φάει εσύ σε όλη την μίζερη ζωή σου βρωμομπαγλαμά χοντρέ!

Συγκρατήθηκα τελος πάντων, έφυγα και καθώς περπατούσα μέχρι το μετρό Ευαγγελισμός, αποφάσισα οτι είναι όλοι ηλίθιοι και πρέπει έστω να πάρω ενα πτύχιο ώστε μια μέρα να κυβερνήσω την Ελλάδα και τον κόσμο,γιατί έτσι δεν πάμε πουθενά.



5. Η απέραντη μικρομυαλιά του μέσου Έλληνα.

Θα σας μιλήσω οσο σοβαρά μπορώ.
Πάντα υπήρχε ενα πρόβλημα στην νοημοσύνη του Έλληνα.
Αυτο το λέω βέβαια έχοντας κατά νού το ότι σαν κράτος θέλουμε να μοιάσουμε στις δυτικές χώρες και οχι στο Ιράν ή στο Πακιστάν.
Χωρις να θέλω να υπονομεύσω αυτές τις χώρες, βέβαια.
Καμιά φορά θα ήθελα να απαγορεύεται και εδώ να μιλάνε μερικές γυναίκες.
Και αρκετοί άντρες.
Τέλος πάντων.
Το πρόβλημα στην νοημοσύνη.
Θες που παίρναμε το Nike και το κάναμε "Ελβιελα";
Θες που μας δίνανε ωραίες παραλίες και τις κάναμε σκουπιδότοπους;
Θες που περάσαμε κατοχή και έχουμε φασιστικό κόμμα στην "Βουλή".
Μια φορά, καλά δεν μας λες.

Έχω βαρεθεί απο τα βαθύτερα βάθη του είναι μου να ακούω απο στενόμυαλους ελληναράδες να δικαιολογούν οποιαδήποτε μαλακία κάνουν ατομικά, αλλά και κάνουμε σαν κράτος , επειδή εμείς τα εφηύραμε όλα.
 Βλέπε Μουτσάτσου πιο πάνω.
Ναι, εφηύραμε την Δημοκρατία , αλλα ο γείτονας σου αυτή την στιγμή είναι σκατοφασίστας χωρίς αιτία, απαίδευτος και ελαφρώς νοητικά καθυστερημένος.
Και ναι εφηύραμε την ανοιχτή αγορά, αλλά αυτή την στιγμή οι μισοί ψωμολυσάνε.
Και μην μου πείς οτι μας 'ρίξαν τα συμφέροντα.
Γιατί αν ήμασταν οι άξιοι κληρονόμοι της ελληνικης εξυπναδας, δεν θα μας ρίχνανε, "μάγκα" μου.
Όποτε βγάλτε επιτέλους όλοι οι ηλίθιοι τον σκασμό , παρακαλώ πολύ,
γιατι δεν αντέχω άλλο να ακούω παράλογα πράγματα.
Έχω μάθει οτι όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι, γεγονός που είναι αρκετά προφανές!
Αλλά ακόμα και αν δεν ήταν, μπορώ με σιγουριά να πω οτι ο σύγχρονος φασίστας Έλληνας, δεν θα ήταν ανώτερος οχι απο άλλον άνθρωπο, αλλά ούτε απο ποντίκι.


Ευχαριστώ, 
Φιλάκια!χχ