.

Οκτωβρίου 21, 2013

Bomba learns italian.

#justbeingcute
#cutekitty
#cutecutecute

Χαίρε κόσμε του ίντερνετ.
Από την τελευταία φορά που ήρθαμε σε επαφή πολλά άλλαξαν στην ζωή μου.
Κατά κύριο λόγο η ικανότητα μου να γράφω, κάτι που θα μπορούσατε να παρατηρήσετε αυτοπροσώπως αν βλέπατε τι είχα γράψει σε αυτή την πρόταση πριν καταλήξει σε αυτή την (περίπου) φυσιολογική μορφή.
Γυδιολογικη, αθτοπροοσωπος, ναγραφψ.
Γενικά τα πήγα πολύ καλά.

Επίσης έχω ξεκινήσει ιταλικά.
ΠΙΠΙΤΙ ΠΟΠΙΤΙ ΠΑΠΙΤΙ.
Είμαι και σε αυτά πολύ καλή.

Επίσης έσπασε το κινητό μου σε χίλια κομμάτια.




Ας επιστέψουμε όμως στα ιταλικά.
Λόγω της επιλογής μου να μετοικήσω στην γειτονική χώρα και να γνωρίσω εκεί τον έρωτα,
ηναγκάσθην να επιστέψω στα θρανία.
Μετά από την αποχή μου από τις διδακτικές αίθουσες για 4 χρόνια, 
η αλήθεια είναι ότι δεν μπόρεσα να συγκρατήσω τα γέλια μου όταν για πρώτη φορά έπρεπε να κάνω διαλογάκι με τους συμμαθητάς, του τύπου:
"Γεια σου."
"Πως σε λένε;"
"Με λένε ΠιΠιτσα."
κτλ κτλ.

Ειδικά έχοντας κατά νου ότι έκανα αυτά τα διαλογάκια με τον αδελφό μου,
ο οποίος αφενός ξέρω πως λέγεται
και αφετέρου μου φαινόταν γελοίος να μιλάει ιταλικά.
Και αφετρίτου έχω στο μυαλό μου τέτοιες εικόνες του:


Με τον καιρό όμως ωρίμασα και θυμήθηκα στο περίπου πως να συμπεριφέρομαι σε μια τάξη.

Θυμήθηκα όμως μαζί με αυτό και γιατί ποτέ μου δεν μου άρεσε να είμαι σε μια τάξη.
Γιατί παρότι είμαστε ένα μικρό γκρουπ 5 ατόμων,
εκ των οποίων το ένα είμαι εγώ και το άλλο ο από πάνω,
είμαστε μια συμπυκνωμένη κομπανία των κλασικών τύπων που συναντάς πάντα στα μαθήματα.

1. Αυτός που βολικά είναι για όλους ο χαζός.

Για να δείξει η καθηγήτρια τις παιδαγωγικές τις ικανότητες!
Για να αισθανθεί ο μέτριος λίγο πιο έξυπνος.
Για να γελάμε με τα λάθη που κάνει.
Για να σπάσει ο πάγος.
Για να αισθανθεί άσχημα για τον εαυτό του.

Ο χαζός της τάξης διακρίνεται εύκολα.
Το ήσυχο παιδί που κάθεται στην γωνιά και αντικειμενικά δεν είναι ο Αϊνστάιν,
 χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι υπόλοιποι είναι καλύτεροι,
αυτόματα στοχοποιείται για να επιτευχθούν τα παραπάνω.
Με το ώριμο μάτι που διαθέτω, παρατήρησα πως,
το ότι οι πιο αδύναμοι μαθητές περιθωριοποιούνται από τους άλλους μαθητές,
είναι ένας μύθος,
διότι στην περίπτωση του χαζού του δικού μας τμήματος,
η καθηγήτρια τον χαντάκωσε τον άνθρωπο, ρωτώντας τον κάθε πέντε λεπτά αν έχει καταλάβει.
Ακόμα και ελληνικά να μιλάμε, πάλι τον ρωτάει αν κατάλαβε.
Παραδίδει κάτι καινούργιο και καταλήγει στο "κι εσύ θα το προσπαθήσουμε λίγο και θα το πιάσεις."
Εντάξει.
Αυτή φταίει.


2.Ο γλύφτης.

Ποτέ μου δεν κατανόησα τι απώτερο σκοπό είχε ο γλύφτης.
Να τον αγαπήσει η δασκάλα;
Να το σκάσουν μαζί στο ηλιοβασίλεμα;
Να του βάλουν ένα βαθμό παραπάνω;
Να τον μισήσουν όλοι οι υπόλοιποι συμμαθητάδες;
Είναι μια συνταγή που κοινωνικά δεν έχει ευνοήσει ποτέ κανέναν.

Πλέον όμως που είμαστε μεγάλοι
και στην συγκεκριμένη περίπτωση ο γλύφτης είναι στην τρυφερή ηλικία των 32,
προφανώς δεν έχει στόχο τον βαθμό.
Γιατί δεν παίρνουμε βαθμό.
Αλλιώς σίγουρα θα το έκανε για βαθμό.

Τώρα που δεν παίρνουμε όμως, είναι κάπως παράξενο.
Η κυρία που μας κάνει το μάθημα είναι λίγο ανάπηρη, ομολογουμένως.
Την χαρακτηρίζουν οι κλασικές ανικανότητες των απανταχού καθηγητριών,
όπως το ότι δεν μπορεί να βάλει σιντι όση προσπάθεια και αν καταβάλει, τις χαλάνε οι μαρκαδόροι, είναι κοντή και δεν φτάνει να πατήσει διάφορα κουμπιά...
Τα συνηθισμένα που υποθέτω ότι πρέπει να τσεκάρεις πριν μπορέσεις να διδάξεις σε τάξη.

Ο γλύφτης μας λοιπόν όλα αυτά τα βλέπει σαν ευκαιρίες να δείξει τον ιπποτισμό του και κάθε φορά που υπάρχει κάποιο ζήτημα,
πριν καν προλάβει να ζητήσει βοήθεια,
πετάγεται από την καρέκλα του και τρέχει να βοηθήσει την πολυαγαπημένη μας κυρία.
Την οποία έχω αρχίσει να πιστεύω ότι έχει ερωτευτεί.

Μας ζήτησε αυτή ένα βιβλίο, το οποίο δεν υπάρχει ούτε στο σπίτι αυτού που το έγραψε απ' ότι φαίνεται 
και ο γλύφτης πήγε σε 5 διαφορετικά βιβλιοπωλεία και αφού δεν το βρήκε εκεί πρότεινε να το παραγγείλουμε από το amazon.
Στο οποίο επίσης δεν υπάρχει.
Για να καταλάβετε για τι βιβλίο μιλαμε.

Σε λίγο για να μην στενοχωρήσει την αγαπημένη του κυρία, θα μας βάλει να το αντιγράψουμε με το χέρι.



3. Ο μαλάκας.

Περιεκτικός και αρκετά ακριβής χαρακτηρισμός για τον αυτόν τον τύπο.
Υπάρχουν δυο τρόποι να αντιμετωπιστεί.
Να γελάς μαζί του ή να σε τσαντίζει.
Εμένα με τσαντίζει και αποφάσισα ότι κάθε φορά που θα μιλάει θα του γυρνάω την πλάτη και θα αναστενάζω με παράπονο.

Ο συγκεκριμένος τύπος, ετών 35, ήρθε να μάθει ιταλικά, θεωρώντας όμως ότι ήδη ξέρει.
Με αποτέλεσμα για κάθε ιταλική λέξη που ακούγεται, να έχουμε δυο μεταφράσεις.
Την λάθος που θα πει αυτός με καμάρι και αυτοπεποίθηση
και την σωστή που θα πει η καθηγήτρια μετά από αυτόν προσπαθώντας να μην τον κάνει να αισθανθεί άσχημα.

Ενδεικτικά,
μια πρόταση που σήμαινε: "Θέλετε να πάμε να πάρουμε κάτι από το μπαρ",
Αυτός πετάχτηκε και την μετέφρασε : " Εεεε ναι. Εε βασικά εεε τους ρωτάει αν θέλουν εεμ, εεε αν θέλουν να τους κεράσει ένα καφεδάκι".

Επίσης όταν τον ρώτησαν αν θα γράψει un ή un' απάντησε: 
" Un con l'apostrophe perque it says άλφα".

Γενικά το έχει πάρει πατριωτικά να μην ξαναμιλήσει ελληνικά εκεί μέσα.
Παρόλο που αυτό που μιλάει σίγουρα δεν είναι ιταλικά.

Επιπλέον όταν μιλάει,
φωνάζει και κάνει μια υπερπροσπάθεια να μιλήσει σαν Ιταλός,
ενώ στην ουσία ακούγεται σαν γέρος με χαλασμένο ακουστικό.

Και τέλος, δεν αφήνει άνθρωπο να μιλήσει!
Πας να κλίνεις το ρήμα, το λέει και αυτός από πίσω.
Πας να πεις μια λέξη, την λέει και αυτός από πίσω.
Και θεός φυλάξοι αν κανείς λάθος.
Ούτε ο Ρέμος δεν έχει τόσες δεύτερες φωνές.

Επίσης γελάει επιδεικτικά με τα λάθη του χαζού και διορθώνει διαρκώς την καθηγήτρια, 
για πράγματα όπως το αν το gelato γράφεται με ένα ή δυο t.
Γιατί προφανώς αυτός που έχει κάνει 3 μαθήματα το ξέρει καλυτέρα 
από την γυναίκα που έχει μείνει 20 χρόνια στην Ιταλία.

Και τέλος (no.2)  κάνει αυτό το αντιπαθητικό που αν ο διπλανός του πει κάτι λάθος, του δείχνει με το στυλό στο τετράδιο τι έκανε λάθος.
Αν καθόμουν διπλά του θα έπαιρνα το στυλό και θα του το έβαζα στην μύτη.

Σκοπός μου είναι να τον κοιτάζω με μίσος μέχρι να τρομάξει και να φύγει.
Πιστεύω ότι είμαι σε καλό δρόμο.
Θα σας κρατάω ενήμερους.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

mou arese para poly auto to arthro.mpravo sou dafni.

drawinutopia είπε...

είσαι θεά , θέλω να σε παντρευτώ!