.

Νοεμβρίου 14, 2013

6 ΘΕΛΩ.

Γενικά εγώ στην ζωή μου δεν ζητάω πολλά .
Όποιος είναι να γελάσει, ας το κάνει τώρα, γιατί έχω να πω μερικά σοβαρά πράγματα.
Εκτός από τα υλικά αγαθά, τα οποία πράγματι ζητώ καθημερινά,
όχι ότι τα παίρνω τελικά, οπότε δεν καταλαβαίνω προς τι το σούσουρο, θέλω να ζητήσω κάποια πράγματα από όποιον θεό, θορ, Αλλάχ, Βούδα, σατανά και Δια υπάρχει εκεί έξω.


Είναι πράγματα που με κάνουν να στενοχωριέμαι και κυρίως να εκνευρίζομαι, σε καθημερινή βάση.

1) ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΙΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΤΟΥΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΜΟΛΑ.

Παιδιά, δεν είμαι τρελή.
Δεν φοράω μανίκια νυχτερίδα σαν καμιά παράξενη ντίβα μέσα στο σπίτι.
Σαν απλός άνθρωπος φοράω τις ζακετούλες μου ή την πολυαγαπημένη μου ροζ ρόμπα και προσπαθώ να μπω σε κάποια δωμάτια του σπιτιού.
Αλλά όχι!
Κάποια ανώτερη δύναμη, κάποιο φάντασμα ίσως.
Φάντασμα κάποιας μικρής και σκοτεινής κοπέλας που στο σχολείο την πειράζανε επειδή ήταν αδύνατη και της ήταν όλα τα μανίκια μεγάλα και τώρα εκδικείται την ανθρωπότητα μέσω εμού.
Δεν ξερώ τώρα, τι εμού και ξεμού μου λέτε!
Εγώ ξέρω οτι δεν μπορώ άλλο να ξεκινάω με φόρα να πάω να μπω σε κάποιο δωμάτιο και να ξεμένω στην πόρτα με πιασμένο το μανίκι.
Η μαμά μου είπε ότι σημαίνει ότι χρωστάω.
Όποιος και αν είσαι, ακόμα και να σου χρωστάω, ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΧΩ, σταμάτα να μου χαλάς την μέρα!



2) ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΤΟΥ ΠΟΝΤΙΚΙΟΥ ΝΑ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΟΥΛΙ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΤΡΑΒΑΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΚΟΥΝΑΩ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΘΟΡΥΒΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟ ΠΡΑΓΜΑ

Εν ολίγοις, για να δείτε γιατί ζητάω τα υλικά αγαθά που με κατηγορούν οι κύκλοι μου, ας μου πάρει κάποιος ένα ασύρματο ποντίκι!
Είναι από αυτά τα πραγάματα (έτσι το έγραψα, έτσι θα μείνει, γιατί ως γνωστόν τα δάχτυλα μου έχουν δικό τους μικρό, βρώμικο μυαλό) που με κάνουν να νιώθω έτσι: 






3) ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ:



Εντάξει χαρήκαμε όσο κράτησε.
Το ακούσαμε οοοοοοολο το γαμημένο το καλοκαίρι!
ΟΛΟ.
Άλλο τραγούδι δεν ακούγαμε.
Δεν είχε έμπνευση κανένας άλλος φέτος.
Μονό ο Pharell έβγαλε τραγούδια.
Τώρα όμως φτάνει.
Δεν είναι καλοκαίρι.
Ε;
Δεν είναι.
Ας ακούσουμε κάτι άλλο.
Παρακαλώ.
Και αυτό το άλλο να μην είναι το Blurred Lines.
Αν γίνεται.

  
4) ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΓΑΤΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΞΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΖΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ.

Δεν ξέρω τι τις έχει καταβάλει.
Σταμάτησαν να με συμπαθούν μάλλον, ποιος ξέρει γιατί.
Μόνο εγώ τους φέρομαι καλά εδώ μέσα.
Όλοι να τις διώξουν θέλουν.
Δίνω μάxη καθημερινά για να την γλιτώσουν και μην φύγουν από το παράθυρο.
Ούτε στο Big Brother τέτοιο πράγμα.
Και ιδού το ευχαριστώ.
Παντού ξερατά και νο.2.
Και δυστυχώς, δεν μπορώ να μαζέψω τίποτα από τα δυο γιατί μου προκαλούν τάση προς έμετο.
Και δεν μπορώ να ακούω το σιωπηλό λογύδριο των γονιών, κάτι μεταξύ μουρμουρητού και κανονικής ομιλίας "γαμωτοκερατομουμετιςσκατογατεςτιφαγανεπαλικαιξερνανεγαμωτογαμωτιςγατες".



5) ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΙΣΙ ΜΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ.


Αλήθεια σας λέω, το τι συμβαίνει εδώ πέρα για να βγουν αυτές οι λέξεις που διαβάζετε (και συχνά είναι λάθος τονισμένες και παράξενες) δεν μπορείτε να το φανταστείτε.
Ειδικά με το copy paste γίνεται χαααμος.
Πάω να πατήσω το CTRL+C και μετά το CTRL+V και ανοίγουν καινούργια tab, ξεκινάει να παίζει μουσική, κάνει restart, 
γενικώς οτιδήποτε εκτός από το να αντιγράψει ένα link.

Έχω και εγώ δυσλειτουργικά δάχτυλα. Άλλα θέλω να πατήσω και άλλα πατάω, αλλά εντάξει, είπαμε, όχι κι έτσι!
Ειδικά όταν Έχω (ορίστε εδώ ενα κεφαλαίο έψιλον, χωρίς λόγο, δεν αλλάζει) κάνει κάτι λάθος και κάνει αυτό το αντιπαθέστατο *ΓΛΙΝΓΚ*, θέλω να το πάρω το λαπτοπ και να το πετάξω με μανία στον τοίχο.



6) ΘΕΛΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ MILEY CYRUS.


Λοιπόν για να ξεκαθαρίσουμε κάτι.
Στην αρχή είχε πλάκα.
Δεν γινόταν και τίποτα άλλο, έβγαινε και γυμνή, νόμιζε ότι είναι μαύρη, γενικά περνούσε η ώρα σου.
Αλλά φτάνει φίλοι μου!


Η φίλη Miley έκανε τις εξής τρομαχτικές πράξεις:


1) Άνοιξε το πισι.

2) Μπήκε στο tumblr.

3) Έδειξε μια από τις εκατομμύρια "παράξενες" στο σαιτ και είπε " Αααα έτσι θέλω να γίνω!".

4) Προσέλαβε έναν μάνατζερ.

5) Αποφασίσανε να δημιουργήσουν αρνητική δημοσιότητα.
 (Ένα δαιμόνιο κόλπο το οποίο απ' ότι φαίνεται αγνοούν οι περισσότεροι, κατά το οποίο παριστάνεις το κακό παιδί για να σε συζητάνε και να σου κάνουν ουσιαστικά τσάμπα διαφήμιση.)

6) Μας έδειξε περισσότερα απ' όσα θέλαμε να δούμε στο σώμα της.


  
και πολυυυυυυ περισσότερη γλώσσα απ' όση θα θέλαμε.


7) Το κούρασε.


Επιπλέον δεν ξέρω γιατί έχει γίνει τόσος ντόρος για την αλλαγή της, που στην τελική για καλό ήταν, αφού δεν είναι μια από τις εκατομμύρια γλυκουλοκαουντρι Αμερικανίδες και έγινε μια από τις χιλιάδες εναλλακτικές ημίγυμνες, ενώ κανείς δεν συζητεί για αυτά:




ΚΟΙΤΑ ΤΟ ΠΑΜΕΛΑΚΙ ΠΟΥ ΣΟΒΑΡΕΨΕ!



Αυτά είχα να πω για σήμερα.

Είχα αρκετά νεύρα όταν άρχισα.
Τώρα είμαι καλά.
Να είστε και εσείς καλά.
Να περνάτε καλά στον κόσμο.
ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΟ.



5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

to ena zaxarwto sto backround aristera einai xalasmeno.

Bombeto. είπε...

Einai eidiki gefsi miksa.

Ανώνυμος είπε...

hairomai toso poli otan vlepo kainourgio post sto blog sou

Bombeto. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Bombeto. είπε...

http://images.wikia.com/elderscrolls/images/e/ea/Oh_stop_it_you.png