.

Νοεμβρίου 04, 2013

Μερικά πλακάκια, ο Adam Levine και οι διαφημήσεις στο Youtube.

Θέλετε να σας πω πως να διαπιστώσετε με ακρίβεια αν οι από πάνω σας είναι μαλάκες;


Τσεκάρετε αν έχετε ξυπνήσει ποτέ έτσι. (Στο 0:26 γίνεται μεγάλος πανικός.)

Ποιος άνθρωπος πείτε μου, με λίγη καρδιά ακόμα στο στήθος του,
αλλάζει τα πλακάκια του μπαλκονιού του με καλέμι και μυστρί στις 8 η ώρα το πρωί της Δευτέρας;;;
Πείτε μου σας παρακαλώ!!!

Εκεί που κοιμόμουν σαν πουλάκι, ξαφνικά ένιωθα ότι μου πυροβολούν τα αυτιά!
Περίμενα λίγο νομίζοντας ότι χτίζανε κάτι από το ΙΚΕΑ.
Μια BILLY, μια EXPEDIT.
Αλλά όχι!
Στις 8 το ΠΡΩΙ.
ΤΟ ΧΑΡΑΜΑ!
Είχανε φέρει μάστορα και τους έσπαγε τα πλακάκια στο μπαλκόνι που είναι πάνω από τις κρεβατοκάμαρες.
Κάθε κοπάνημα, με σκότωνε.
Κάθε πλακάκι, με αποδυνάμωνε.
Τρεις ώρες!
Ούτε λεπτό λιγότερο!
Τρεις ώρες κοπάναγε πλακάκια ο άνθρωπος αυτός!!
Ευτυχώς προς το τέλος κουράστηκε το χέρι του και κοπάναγε λίγο πιο ήρεμα.
Αλλά στην αρχή έδινε πόνο!
Και εγώ πόναγα.
Τόσο κοντά αλλά και τόσο μακριά του!
Δεν μπορούσα να του ζητήσω, με δάκρια, αν χρειαζόταν, στα μάτια,
να με αφήσει να κοιμηθώ λίγο ακόμα!!!

Κάπως έτσι τραγικά ξεκίνησε η εβδομάδα μου.

Την περασμένη εβδομάδα, είδα έναν ολόκληρο κύκλο του αμερικάνικου The Voice.
Πληροφοριακά, αυτό σημαίνει 32 επεισόδια 45 λεπτών ή μιάμιση ώρας.
Και δεν τον είδα καν σε ολόκληρη την εβδομάδα.
Σε τέσσερις μέρες τονε είδα.
Το κεφάλι μου έχει γίνει πουρές.
Όταν σηκώθηκα δεν ήξερα τι πρωθυπουργό έχουμε.
Δεν μπορούσα να θυμηθώ αν η Βέφα κάνει ακόμα εκπομπή.
Μετά άνοιξα την τηλεόραση.
Η Λαμπίρη είναι στον ΣΚΑΙ.
Το ΣΤΑΡ έχει σοβαρές ειδήσεις.
Η Φαιή και ο Γιώργος είναι στον ANT1.
Ο Κωστόπουλος κάνει πρωινό.
Η Συνατσάκη χορεύει στο Dancing, το οποίο παρουσιάζει η Νομικού.

Μετά βγήκα μια βόλτα έξω.
Παρατήρησα ότι τελικά έχουμε Halloween στην Ελλάδα.
Είχα χάσει αυτό το επεισόδιο.
Δεν είχα καταλάβει ότι το χρειαζόμαστε...
Γιατί τι;;
Με ειδοποιούν από το κοντρόλ ότι έχουμε απόκριες για αυτό το σκοπό στην Ελλάδα.
Προφανώς γίνεται μόνο όσο χρειάζεται για να θεωρηθεί κάποιος κουλ.

Όχι ότι θα βάλουμε και κανονικές στολές.
Έτσι λίγο κάτι για την φάση, γιατί το Χαλογουιν είναι πιο καλό.
Γιατί είναι πιο καλό; 
Μην με ρωτάτε δεν ξέρω.
Πιθανότατα επειδή έρχεται από το εξωτερικό.
Γιατί αν έχει ένα καλό η όλη φάση, είναι τα τσάμπα γλυκάκια και όλο αυτό το γύρω- γύρω που κάνουν τα μικρά παιδιά.
Το οποίο δεν γίνεται εδώ.
Επομένως δεν το έχω και σε πολύ μεγάλη υπόληψη.


Όπως και να έχει δεν θα σας πρότεινα να δείτε το The Voice, 
αφενός γιατί όταν τελειώσει θα περάσετε αυτό το πολιτισμικό σοκ.
Και αφετέρου γιατί θα ερωτευτείτε τον Adam Levine.




Ααααγορι μου εσύ!

Είμαι σφοδρά ερωτευμένη με τον φίλο και θέλω να τον παντρευτώ.


Τέλος αφού δεν έχει καμιά συνοχή αυτό το ποστ,
θα ήθελα να καταδικάσω τις διαφημίσεις στο youtube.
Να πεθάνουν.

Δεν μου αρέσουν και θέλω να βρω έναν τρόπο να τις σταματήσω.
Είχαμε την Air-bahal,
είχαμε την άλλη την βλακεία της cosmote με αυτα τα πλασματάκια που τραγουδάγανε.
Τώρα έχουμε εναν ιπποπόταμο που κάνει beatbox.
Ποιός σκεφτεταί αυτές τις διαφημήσεις και τι στόχο έχουν;;;
Αφού όλοι skip πατάμε!
Άντε στο δίαολο!
Adam έλα να με σώσεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια: